8 marca 2015

ICON NAILS, czyli podróż do bajkowej krainy :)

Hej. Zaczynamy 5 tydzień projektu, a że wypadło to w Dzień Kobiet to nie omieszkam przy okazji złożyć Wam życzeń :) Moje drogie kobietki, z okazji naszego święta życzę Wam:
- dużo radości, pozytywnej energii i siły do działania
- abyście nie dały się zdominować facetom
- abyście nie pozwoliły zrobić z siebie kury domowej, kucharki, praczki i sprzątaczki w jednym, podczas gdy Wasz książę będzie siedział przed telewizorem z piwem w ręku...
- żebyście miały zawsze swoje pieniądze (nie są one najważniejsze, ale dają możliwości).
- żebyście nie bały się walczyć o swoje marzenia
- żebyście zawsze znalazły odrobinę czasu tylko dla siebie
I ŻEBYŚCIE BYŁY SZCZĘŚLIWE ;**
mam nadzieję, że nie zabrzmiało zbyt feministycznie? :D

Tematem tygodnia są ikonki na paznokciach- czyli te wszystkie postacie z bajek i nie tylko :)
(Kiedyś już o tym pisałam przy okazji Bolka i Lolka) ale powtórzę się :)
  • Icon nails to popularny styl zdobienia paznokci. Paznokcie w takiej formie przypominają obrazy Andy Warhola, głównego przedstawiciela nurtu Pop-art.  
  • Podobnie jak Icon Nails, Pop-art charakteryzuje się kompozycjami o wysokim kontraście z wykorzystaniem przedmiotów codziennego użytku i produktów konsumpcyjnych. 
  • Wzory te szokują, zaskakują swoją prostotą i powtarzalnością. Są bardzo kolorowe, często nawiązują do postaci z kreskówek, bajek, komiksów, charakterystycznych symboli, słów czy logo najpopularniejszych firm. 
  • Jeszcze kilka lat temu było nie do przyjęcia, by jedna osoba posiadała na swoich dłoniach różnie ozdobione paznokcie. Icon Nails łamie kanony estetyki, harmonijności i spójności.
INSPIRACJE: 



Pink Flying Cow


 Dzisiaj bardziej wzornikowo :) Ale wiecie o co chodzi, nie? ;) Ciężko tu o jakieś tutoriale, bo każdy wzorek jest inny, jedyne co mogę poradzić to najpierw malujemy kolorową część, a na koniec obrysowujemy czarne kontury. Dużo filmików krok po kroku znajdziecie na kanale INDIGO.

Mam parę tutorialów z gazet, jak tylko zrobię zdjęcia to wrzucę je do inspiracji na facebooku.
Tam też jutro pojawi się galeria Waszych prac (nawet jeśli mnie nie lubicie na fejsie to proszę o sprawdzenie kogo nie ma, a we wtorek post z podsumowaniem op artu i wynikami one stroke:)

To tyle na dzisiaj, wiecie już co chcecie zmalować?
Bajka, komiks, pop art ? :>

Pozdrawiam

38 komentarzy:

  1. To będzie ciężki wybór ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze! będzie dużo różnych motywów :)

      Usuń
  2. Ależ u Ciebie dziś kolorowo i bajkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ u Ciebie dziś kolorowo i bajkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolejny świetny tydzień, będę się spinała, żeby tym razem coś stworzyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuda.... ja już mam pomysł, więc mam nadzieje, że tym razem uda mi się coś zmalować. W poprzednim tygodniu niestety zabrakło czasu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzymam kciuki żeby tym razem się udało :)

      Usuń
  6. Kiedyś robiłam manicure w stylu Op Art na konkurs Rimmel; super to wychodzi na paznokciach, ale nawet nie pokazywałam na blogu , bo miałam maksymalnie krótkie paznokcie ;) powodzenia w tworzeniu dla dziewczyn ;) wszystkiego dobrego z okazji Dnia Kobiet Sabinko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten tydzien mnie zupełnie nie pociąga. Ale może znajdę ikonę do zamieszczenia bez tych kolorowanek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, nawet będę miała parę pomysłów do podrzucenia. Są też takie czarno białe- jakiś kot, żyletka, usta...

      Usuń
  8. Bardzo podoba mi się Icon Nails i będzie to przyjemny tydzień :) Tyle możliwości, że ciężko będzie coś wybrać :P Mam pomysł by zmalować na paznokciach postacie z mojej ulubionej kreskówi - Adventure Time :P

    OdpowiedzUsuń
  9. ciężko to widzę, bo podoba mi się wszystko i weź coś zmaluj :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wybierz swoją ulubioną bajkę/komiks i spróbuj ją zmalować nawet jak jej tu nie ma:D

      Usuń
  10. Oj tam gadanie, ja zawsze najpierw robiłam czarne kontury a później malowałam - żartuję oczywiście bo to i tak to samo ^^ Niesamowite prace znalazłaś i właśnie dlatego mi już się nie chce malować... aby dojść do takiej perfekcji potrzeba wiele czasu i ćwiczeń, a niestety jego mam malutko. Już nie wspomnę o frustracji kiedy zdecyduję się nad czymś przysiąść przez parę godzin a kończy się na zmyciu zdobienia zaraz po jego zrobieniu :( Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś zmienię zdanie i powrócę do ćwiczeń, ale póki co... trzeba odpocząć :) Chętnie zobaczę zmalowane prace przez uczestniczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się bliżej przyjrzysz to niektóre postacie są banalne np te z ulicy sezamkowej: 1-2 kolory i obrysować czarnym. Ty weź się nie poddawaj bo wiem, że masz talent, jak rysowałaś wcześniej rożne zdobienia to szczena opadała! Potrzeba Ci tylko trochę motywacji... :)

      Usuń
  11. To będzie najlepszy tydzień (z mojej perspektywy widza) :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robimy pop corn ? :P Nie mogę się doczekać prac z tego tygodnia :)) Na pewno będą mega!

      Usuń
  12. ja mam ciężki orzech d zgryzienia co namalować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najtrudniej zdecydować, potem to już z górki- ja mam tak w życiu :P

      Usuń
  13. Ja pierniczę, niektóre laski powinny obrazy malować :D co tam paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. P.S. Miałam na myśli, że mają mega talenty plastyczne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, choć wydaje mi się że talent to mały procent, a reszta to ćwiczenia do upadłego :)

      Usuń
  15. Mega! Ja nigdy nie mogę się napatrzeć jak ktoś takie idealnie piękne rysunki robi na paznokciach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Cudeńka:)

      Usuń
    2. To nic tylko złapać za pędzel i coś zmalować :))

      Usuń
  16. uwielbiam ikonki na paznokciach! czekam na prace z tego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tyyle kolorów i znanych bajkowych postaci, aż z sentymentem wraca się pamięcią do dzieciństwa <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic prostszego- wystarczy złapać za pędzel, farbki i dać się ponieść wyobraźni :)

      Usuń
  18. Ja wiem ale nie powiem :p
    --
    francja-elegancja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to czekamy na niespodziankę- zaskocz nas ! :))

      Usuń
  19. To dopiero będzie wyzwanie, inspiracje mega, nawet nie wiadomo, co wybrać, a co dopiero odwzorować choć w połowie tak dobrze :D Ale będzie weekend, to coś się wykombinuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można sobie wybrać coś czego nie ma w inspiracjach :> ja mam jeden pomysł, ale nie ma go tutaj:P kombinuj :))

      Usuń
  20. Uwielbiam Icon Nail, to coś idealnie pod mój gust. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Są one dla mnie motywacją do dalszej pracy :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem, więc możesz śmiało zajrzeć za jakiś czas :) Jeśli hejtujesz- miej odwagę się podpisać :)