19 marca 2017

Lakiery z lasu

Hej moje elfy :) Dziś będzie parę słów o lakierach leśnych/ Z lasu/ dla ludzi z lasu? 
Sami zdecydujcie.  
POLISH FOREST od Sense&Body
Ich nazwy i kolory są związane lasem i jego żyjątkami- tyle mogę Wam powiedzieć na pewno. Przygotujcie się na dużą ilość zdjęć bo trochę zaszalałam podczas sesji zdjęciowej. 
 Lakiery są w standardowych, okrągłych buteleczkach o pojemności 6ml i najlepsza rzecz- mają gruby i praktyczny pędzelek, taki jak lubię. 2 pociągnięcia i paznokieć pokryty, a nie takie śmieszne cieniutkie, co trzeba 3 razy nabierać na jeden paznokieć.

 Spójrzcie na to: czy nie są piękne?? 2 z nich są matowe, 3 zawierają drobinki. Wiem, że bardziej kojarzą się z jesienią (i wtedy na pewno zrobią szał ciał), a teraz wiosna, więcej osób wybiera wesołe pastele i ciepłe neonki, ale spójrzcie na nie...
Od lewej:
Magiczna paproć
 Tajemnica lasu
 Świetliki Nocą 
Grzybowy kapelusz 
Dębowe szepty
Gwiaździsta polana

Teraz parę słów o 3 takich co mi najbardziej podeszły. 


Tajemnica lasu

Ten lakier jest tak oryginalny, że w całej swojej kolekcji nie znalazłam ani jednego podobnego. Jest matowy. Zasycha błyskawicznie- malowałam jedną warstwę na wszystkich  palcach lewej ręki i jak wracałam to od kciuka były już suche i gotowe na drugą warstwę. Oczywiście można by go pokryć topem, ale wtedy straciłby na swojej wyjątkowości. Tutaj pazurki aż proszą się o wzorek. Są jak tablica, która czeka aż Pani weźmie kredę i zacznie pisać temat lekcji.

 

Magiczna paproć

Jasno- zgnita zieleń z mini drobinkami połyskującymi na żółto- złoto. Kolor ciepły i przyjemny. Nie wiem czemu ale jakoś mnie przyciągnął, chociaż zwykle wolę żywe zielenie. Na pewno jest to kolor uspokajający, nie krzykliwy, taki w tle....
Keep calm and magiczna paproć :)

No i na koniec zostawiłam sobie perełkę, którą część z Was na pewno widziała już parokrotnie w blogosferze. Wszystko co o nim czytałyście jest prawdą


Świetliki nocą
 Lakier wyjątkowy. Jest z drobinkami, ale jednocześnie matowy, a drobinki świecą. Whaaat? No tak. Niewiarygodne ale prawdziwe. True story. Ten kolor jest magiczny. Jest noc w lesie, a świetliki sobie latają, bzyczą(?) i wyglądają jak małe światełka na niebie. Taki jest ten laks. Petarda.

Co mnie zaskoczyło w tych lakierach, to to, że zasychają na mocny połysk, a matowe na prawdziwy mat (nie satynę, która udaje mat, tylko na mat!). Można je spokojnie nosić bez topu, ale z drugiej strony warto dać bo wtedy wolniej się wycierają. 

Wzorki. Chciałam je ozdobić w jakieś wzorki związane z poszczególnymi nazwami albo ogólnie związane z lasem i wyszło mi coś takiego:

Może nie każdy z nich nadaję się do noszenia na co dzień (szmaragdowy grzybiarz), ale mam nowy stylograf i lubię się nim bawić. Do niego jest tusz kreślarski, który idzie jak krew z nosa (co chwilę robi się strup i przestaje pisać, przerywa, maluje słabiej). Doprowadza to człowieka do szewskiej pasji, kiedy co chwilę trzeba przemywać i nabierać nowej porcji bo szybko zasycha na palecie i stalówce :| Będę próbować jeszcze z rozwodnioną farbką i hybrydą, ale na razie leży w kącie bo ma karę.

Na koniec parę pytań:
Co myślicie o tych kolorkach? podobają Wam się?
Czemu zdjęcia robią mi się w białych ramkach i jak to zmienić? (człowiek zrobi sobie małą przerwę, a już mu blogspot psikusy robi)
Jak ogarnąć stylograf? Jakies patenty?
No i najważniejsze:
Czy Waszym zdaniem świetliki bzyczą? :P

Buziaki :*







11 komentarzy:

  1. Podobają mi się te lakiery zwłaszcza matowa zieleń z drobinkami . I mnie ich nie ma niestety w sklepie

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj na magiczną paproć poluję... U mnie jeszcze niestety są niedostępne... A z ramkami raczej nie pomogę, blogger wprowadził ostatnio trochę zmian. Ja mam niestandardowy szablon i sie tak nie robi, ale kiedy korzystałam z jednego z proponowanych to tez miałam takie ramki wiec moze to kwestia szablonu...

    OdpowiedzUsuń
  3. lakiery sa fantastyczne wszystkie mi sie podobaja

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja nadal jestem oczarowana świetlikami (podejrzewam, że nie bzyczą :)). Szkoda, że nigdzie ich nie mogłam dorwać :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tajemnica lasu najbardziej mi przypadła do gustu. Właśnie w matowych lakierach lubię to, że tak szybko schną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Świetliki Nocą" jest najpiękniejszy! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. w końcu udało mi się upolować świetliki w nowootwartym rossmannie, dodatkowo jeszcze w
    promocji, normalnie szał :D uwielbiam ten lakier, choć jeszcze nim nie malowałam, wystarczy że spojrzę na buteleczkę <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetliki są cudne! Mam je już, ale jeszcze nimi nie malowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Magiczna paproć - totalnie mój klimat:) Wszystkie są jak dla mnie! A z Twoich wzorków grzybki najlepsze ;) Tylko niech zrobią te lakiery w wersji hybrydowej :/ bo takich zwykłych, to zupełnie nie mogę używać :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie kolory to zupełnie nie jest moja bajka. :) Jestem za to oczarowana zdobieniami! Wyszło cudownie. Szczególnie podobają mi się grzybki.
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Są one dla mnie motywacją do dalszej pracy :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem, więc możesz śmiało zajrzeć za jakiś czas :) Jeśli hejtujesz- miej odwagę się podpisać :)