14 stycznia 2015

Pierwsze urodzinki bloga Sabi-nails ! ♥ (+najlepsze zdobienia)

Czy uwierzycie, że Sabi- nails ma już roczek ??
Bo ja nie! :P Szok i niedowierzanie! :)
Cieszę się z tego ogromnie! W pewnym sensie też dlatego, że wciągnęło mnie to na tyle, że robię to już ROK! Jako typowy sangwinik mam tysiąc pomysłów na minutę, ale też łatwo tracę zapał przy ich wykonywaniu. A tutaj co? Rok pisania. Rok robienia paznokci. Rok poznawania paznokciowej blogosfery. I nie musiałam się do tego zmuszać, czy mobilizować bo wreszcie trafiłam na coś, co sprawia mi ogromną frajdę i chcę tego robić więcej !

Nie będę Was zanudzać liczbami, statystykami, za to pokażę Wam
10  najlepszych  (moim zdaniem) zdobień 2014r -pierwszego roku blogowania

Kolejność przypadkowa. (kliknięcie w tytuł przenosi do posta)

1.) Stokrotki   Malowane ręcznie na projekt kwiaty, mam do nich sentyment :)

2. Indiańskie- paznokcie na projekt, malowane w całości ręcznie, były bardzo pozytywne i kolorowe :)

3. Paznokcie (w) gwiazdy
Połączenie stempli i czarno białych ozdób-gwiazdek, wyszło komiksowo :)

4. Marynareczka - miałam fajną zabawę przy jej robieniu i jest śmieszna ;)


5.Scaled gradient- jestem z nich dumna bo jako pierwsza z polskich lakierowych maniaczek zrobiłam paznokcie tą metodą i wrzuciłam na bloga


6. Op-art'owa siatka 3D- po prostu mi się podoba to zdobienie :)






7. Kwiat wiśni - również na projekt kwiaty, malowane ręcznie, podoba mi się, że tworzą całość, taki jakby tryptyk tylko poczwórny, a nie potrójny :P


8. Halloweenowe kościotrupy - dzięki nim wygrałam lakiery mollon pro w ich facebookowym konkursie


9. Kleksowe ombre- zdobienie z początków bloga, ale lubię je ponieważ łączy w sobie stemple i kleksy, były to początki mojej przyjaźni z lakierami GR RICH COLOR do stemplowania :)


10. Kwiatki na paskach- jedne z pierwszych stemplowych naklejek jakie zrobiłam ♥ Nad tłem było też trochę zabawy z tasiemkami :)





Ale to nie wszystko! Szykuję dla Was jeszcze parę niespodzianek (w tym jedno rozdanie) i drugą część urodzinowego posta :) So... STAY TUNED :)

Które podobają się Wam najbardziej? :> Macie swojego faworyta?
A jaką metodą Wy lubicie robić najbardziej? :>

Urodzinowe całusy dla moich KOCHANYCH CZYTELNIKÓW ;*
Dziękuję, że jesteście  ♥



15 komentarzy:

  1. Oby jak najwięcej takich urodzinowych postów się pojawiało na Twoim blogu:)
    Wszystkie prace są świetne, ale jak dla mnie najlepsze są 6, 7 i 9 :D
    Najlepszego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie potrafię wybrać jednego zdobienia, wszystkie pokazują jak masz do tego talent <3
    Fajnie, że z nami jesteś i oby jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie zdobienia śliczne, jednak najbardziej moje serce podbił chyba Indianin :)
    życzę dalszej wytrwałości w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przede wszystkim Sabi - gratulacje!!! Życzę wielu wspaniałych latek blogowych i równie świetnych zdobień jak te z 2014 r. :)
    Jeśli zaś chodzi o same zdobienia, to najbardziej zapadło mi w pamięci to op-atrowskie, jest po prostu świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Zycze Ci dalszej przyjemnosci z blogowania :) Wszystkie zdobienia swietne, ale indianskie i kleksy chyba najfajniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwiaty wiśni wygrywają, są CUDOWNE.
    Gratuluję wytrwałości i życzę kolejnych udanych lat pięknych zdobień! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Mam nadzieję na więcej postów urodzinowych i więcej pięknych zdobień :D Chyba najbardziej podobały mi się kwiaty i indiańskie zdobienie, ale wszystkie są świetne, więc ciężko zrezygnować z jakiegoś na rzecz innego :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje roczka :) wszystkie Twoje zdobienia są świetne lubię odwiedzać Twojego bloga więc życzę ci bardzo obfitego w zdobienia kolejnego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. noo gratulacje! życzę dalszej weny w robieniu fajnych zdobień! :) z tych co tu pokazałaś chyba indiańskie najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i życzę wszystkiego najlepszego ;) Wszystkie Twoje zdobienia są zawsze bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne zdobienia :) Gratulacje roczka :)
    Zapraszam do siebie kilka dni temu założyłam nowego bloga :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Hihi dziekuje za komentarz pod przedost. zdobieniem ;) no ja wlasnie nie wiem, dlaczego mnie tak pozno zaobserwowalas :P hihi, zarcik. Ciesze sie że dolączyłas do mojego bloga! ;)
    Dzis dołączyła do mnie tez zbesztana w blogosferze Ewlyn, nijak nie moglam do niej dotrzec, bo bloga usuneła.. Ogolnie bardzo Twoja postawa mi zaimponowala! Tak jak w nagłówku, kobieta zuch ;P z charakterem! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczyny, bardzo Wam dziękuję za wszystkie miłe słowa :) jest mi naprawdę miło to słyszeć ;* aż człowiek nabiera chęci do dalszego tworzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój blog też niedługo roczek obchodzi :D 2 i 4 dla mnie najlepsze, ale wszystkie zdobienia są wspaniałe zdolniacho :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietne zdobienia! Hallowenowe kościotrupy mnie rozwaliły, zwłaszcza ten na serdecznym palcu :)
    Gratuluję i życzę kolejnych sukcesów! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Są one dla mnie motywacją do dalszej pracy :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem, więc możesz śmiało zajrzeć za jakiś czas :) Jeśli hejtujesz- miej odwagę się podpisać :)