29 marca 2014

Kleksowe Ombre

Hej :) Przepraszam, że mnie nie było w tym tygodniu, ale nie miałam internetu :(
 W tym tygodniu nosiłam na paznokciach takie oto kolorowe kleksy, z których wyszło mini ombre :D Zapraszam! :)


Przyznam nieskromnie, że zdobienie bardzo mi się podobało- lubię taką abstrakcję :)) W takim zdobieniu można sobie pozwolić na trochę szaleństwa- wzorki nie muszą być regularne, można puścić wodzę fantazji :)





Do wykonania mani użyłam:
- odżywki eveline
- białego lakieru Lovely
- Golden Rose Rich color nr 09,28, 27, 41
- topu z miss sporty





Biały lakier z Lovely trochę mnie zawiódł bo nawet po 3 warstwach było gdzieniegdzie widać prześwity i strasznie smużył przy nakładaniu. Ostatecznie kolor jest ładny i czysty, ale 3 warstwy na sam podkład to trochę za dużo- będę szukać dalej...


Zdobienia nie robiłam paznokieć po paznokciu, tylko warstwami-kolorami kleksów, a wyglądało to tak:




Jak Wam się podoba? Lubicie czasem zaszaleć czy wolicie klasykę? Pozdrawiam :]

14 komentarzy:

  1. Wyglądają genialnie :) Aż się chyba zainspiruję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. insnpiruj się do woli, będzie mi bardzo miło :D

      Usuń
  2. ja pitole ale Pięknie Ci to wyszło wzór wyszedł idelany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Anitka, też mi się podobał :P z wielkim żalem go dzisiaj zmywałam...

      Usuń
  3. cudne zdobienie! takie maksymalnie wesołe :D i dobór kolorów - świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam na żywo są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah! Super pomysł! Świetnie wyglądają! :D
    Lexi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Są one dla mnie motywacją do dalszej pracy :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem, więc możesz śmiało zajrzeć za jakiś czas :) Jeśli hejtujesz- miej odwagę się podpisać :)