12 stycznia 2015

Zimowe paznokcie (Olaf the snowman, pingwin-mikołajek i ciastek)

Hej :) Dzisiaj pokażę Wam zdobienie które wykonałam na konkurs "ZIMA" u Ewlyn (warto  rzucić okiem bo dziewczyny stworzyły naprawdę świetne prace). Zapraszam :)
Od początku tej zimy chciałam zrobić Olafa na paznokciach- wreszcie trafiła się okazja :) Inspiracją było TO zdjęcie z google. Jednak kiedy je zrobiłam, to stwierdziłam, że łyso będzie jak dam na pozostałe 2 palce tylko śnieżynki. A że już się trochę rozrysowałam i miałam rozrobione farbki to ciachnęłam jeszcze pingwinka i ciastka ("tylko nie moje lukrowane guziczki!")





Warto też wspomnieć o lakierze podkładowym do tego zdobienia.. Jest to śliczny niebieski lakier od Up girls (moje pierwsze spotkanie z tą marką), który ładnie kryje po 2 warstwach i ma w sobie milion drobinek :)) Trwałość bardzo dobra, ale zmywanie MASAKRA ! No ale wiadomo- to było do przewidzenia po zawartości lakieru :)

Aa i mają mega urocze butelki z motylkiem :)
Spójrzcie na te drobinki *.*

Miałyście już styczność z tymi lakierami ? 
Jak Wam się podobają moje "Olaf nails" ?


25 komentarzy:

  1. Lakierek naprawdę fajnie wygląda (ale ja uwielbiam niebieski, więc zachwycam się większością lakierków w tym kolorze;)
    A co do zdobienia - to Olaf wyszedł Ci genialnie :) Mega mi się podoba, jest totalnie odjechany (jak to Olaf ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe dzięki Kasiu :) mi się tez bardzo podoba ten lakier bo też kocham niebieskości :D a Olaf jest śmieszny :P

      Usuń
  2. Olaf świetny :) Zresztą wszystkie prace cudowne, i mi osobiście ciężko byłoby wybrać tą naj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, zgadzam się, konkurs był na wysokim poziomie :)

      Usuń
  3. Olaf wymiata! Wyszedł super ;) Szalenie podoba mi się też lakier bazowy , który wybrałaś do zdobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, przepięknie i bajkowo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne mani! właśnie Twoje było jednym z tych, które najbardziej mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łoł, dziękuję bardzo :) Twoje pingwinki też były mega !! :)

      Usuń
  6. Lakier bazowy cudny! Taak, jakby były jakieź niebieskie, których nie lubię ;)
    Zdobienia odjechane, ale, wiadomo, taki jest Olaf.
    Podoba mi się! W ogóle konkurs był na wysokim poziomie, tyle pięknych prac!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) tak, to prawda, było naprawdę wiele świetnych prac. A co do Olafa to szkoda, że nie byłam na nim w kinie, muszę nadrobić kinowe zaległości tak ogólnie :)

      Usuń
  7. Olaf wyszedł genialnie, masz talent! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszło genialnie :) Widzę, że nie tylko u mnie był Olaf <3

    OdpowiedzUsuń
  9. też myślałam o Olafie, Twój jest meeegaaa!
    gdzie kupiłaś ten lakier? chciałabym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakiery wygrałam w rozdaniu u Ines, a sama się zastanawiam gdzie można kupić produkty tej firmy bo coraz o niej głośniej ostatnio... Wiesz co myślę o Twoich pingwinkach :)

      Usuń
  10. Lakier mi się sam nie podoba, ale jako tło wygląda fajnie. Malunki O_O cuuudowne :)
    chyba tylko ja nie wiem skąd jest ten Olaf.. :P podejrzewam, że to z bajki jakiejś, tak? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, z "Krainy lodu" :)) dzięki :)

      Usuń
    2. http://www.filmweb.pl/video/zwiastun/nr+1-31837

      Usuń
  11. Jaki świetny Olaf! <3 Bardzo mi się też podoba kolor bazowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. So very cute and adorable, well done!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Są one dla mnie motywacją do dalszej pracy :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem, więc możesz śmiało zajrzeć za jakiś czas :) Jeśli hejtujesz- miej odwagę się podpisać :)