8 czerwca 2015

Recenzja zestawu "stempelków do paznokci" z allegro

Parę dni temu pokazywałam Wam na facebooku, że kupiłam sobie taki oto zestaw na allegro. Czas na recenzję ! Dokładna nazwa zestawu  to "Salon express stempelki do paznokci Decorate Your Nails Like a PRO !!"

Zestaw kosztuję zawrotną kwotę 7,89 zł, a zawiera:
-5 płytek z ozdobnymi motywami
-"dwustronny stempelek (pieczątka)" :D
- zdrapkę
- podstawkę do mocowania płytek

"Ten rewelacyjny zestaw doceni każda kobieta. Zestaw pozwoli nam 'udekorować swoje paznokcie jak profesjonalistka w zaciszu własnego domu. Za jedyne 7,89zł".
Mają nawet swój FILMIK instruktażowy :))

Dobra, dobra...a teraz przyjrzyjmy się mu z bliska :)


Stemplel: twardy jak kamień, nawet profesjonalista nie odbije nim NIC. Można go od razu wyrzucić, albo dać psu do zabawy (o ironio, ostatnio pisałam że nie wyrzucam żadnych swoich stempli :) Jednak świat jest w stanie mnie jeszcze zaskoczyć :P Na zdjęciu poniżej widać kształt i to jak bardzo stempel dopasowuje się do płytki z wzorkami:
I tak jest nawet przy maksymalnym nacisku. On jest zbyt wypukły i twardy żeby odbić cokolwiek. Można próbować takim ruchem kołowym, ale wtedy wzorek jest rozmazany. Najgorszy stempel ever !!

Zdrapka- nie ma co się rozpisywać, jest ok, taka sama jak przy czarnym kandzie i szarym długim.

Podstawka pod płytki- jakim debilem trzeba być żeby wyprodukować podstawkę pod płytki, która nie pasuję do płytek?? Czy to jest takie trudne zmierzyć średnicę płytki, a potem wyciąć w plastiku koło o tej samej średnicy? albo lepiej- obrysować te koło na plastiku i wyciąć? No widać za trudne!
Płytka jest za mała w stosunku do podstawki w związku czym rusza się przy zabiegu i ciężko jest ściągnąć lakier po tej dolinie która powstaje między płytką a podstawką. Nie taka jest idea podstawki pod płytkę!
Ciekawostka:
O dziwo, płytki z konada, bps, hehe itd pasują idealnie!! Czyli firma wyprodukowała dobrą podstawkę, tylko nie do swoich płytek! To ma sens:P

(a na deser) Płytki- które są...bardzo dobre i mają fajne wzorki ! Wszystkie odbijają się jak jeden mąż dobrze, nie ma z nimi żadnego problemu!
Chociaż nie! Jest jeden drobny minus: na początku są tak ostre na brzegach, że można nimi chleb kroić, ale ja zawsze daję płytki chłopakowi żeby mi je potraktował polerką po bokach. Na serio- uważajcie na palce przy ściąganiu folii. Dla sprawiedliwośći dodam, że płytki z innych firm też są często ostre, więc nie odbiega to jak dla mnie od normy.

Widzicie dokąd zmierzam z tą recenzją prawda? :> Zestaw jako coś dla początkujących aby mogli spróbować stemplowania w domu- absolutnie nie! Jedyne czego można się nabawić to ostrej kurwicy przy próbach stemplowania takim kamieniem i pomyśleć, że to NAM nie wychodzi i to nie dla nas.

Ale jeśli już ktoś stempluje, zna się trochę na tym, to hej ! kupując zestaw otrzymuje 5 dobrych płytek za niecałe 8 zł- czyli 1,5 zł za płytkę !! Nawet u mojego ulubionego sprzedawcy na allegro kupuję płytki za 4 zł.

Podsumowując: pomimo wcześniejszej ironii i sarkazmu, zestaw oceniam na plus i bardzo się z niego cieszę !! Stempel wyrzucam, ale reszta mi dobrze posłuży. Dużo wzorków mi się podoba, mam parę pomysłów na mani z ich użyciem :) Polecam- Sabi :D

Czy ktoś z Was zetknął się z tym zestawem?
Pozdrawiam

33 komentarze:

  1. Nie no, wkurzyłabym się jakbym chciała zacząć przygodę ze stemplowaniem i kupiła takie gó... To już zestaw z essence był lepszy bo czasem coś odbijal xD
    A najlepszy stempel w niskiej cenie to ten czarny, dwustronny, za 6 zł na Aliexpress ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze, że chociaż płytki fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne wzorki ale stempel do kitu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się serduszka i gwiazdki. Ale ja nie mam cierpliwości do takich wzorków, nawet jeśli to tylko stempelki.

    OdpowiedzUsuń
  5. O, a ja powiem Ci że go 4 miesiące temu kupiłam na start właśnie, i nic mi nie wychodziło :( Myślałam, że po prostu nie umiem czy co? Bo płytki wydawały mi sie super to właśnie reszta nie (dużo próbowałam) - mimo, że to była moja pierwsza styczność z tymi urządzonkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie o tym mówię! Jak ktoś dopiero zaczyna to może się zrazić, albo pomyśleć że to jemu nie wychodzi, a tak naprawdę to wina kiczowatego stempla !! Głowa do góry! kup sobie dobry stempel, a te płytki Ci się przydają :)

      Usuń
  6. Mam ten zestaw.Ten stempelek to porażka;/

    OdpowiedzUsuń
  7. moja koleżanka też go kupiła i załamała się nieudanymi próbami...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciul z tym stemplem, ale płytki mają zajebiste wzory <333 ten żółwik i ważki i konik morski <3333 chcę <33 Czy ktoś się orientuje, czy w każdym zestawie są takie same płytki? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się orientuję- tak, te same ! :))

      Usuń
    2. ups to jest ogólnie dobra wiadomość - chociaż dla mnie niedobra bo mam odwyk :D dzięki za odpowiedź!!! Jesteś super :D No i oczywiście czekam na mani z użyciem tych płytek!

      Usuń
  9. Świetnie napisane;D czarny humor świetnie Ci wychodzi;D Nie miałam nigdy doświadczenia ze stemplowaniem paznokci więc pewnie dostałabym tej przysłowiowej "kur***cy i pomyślałabym że jestem upośledzona i to nie dla mnie.A korciło mnie ostatnio żeby kupić taki taniutki zestaw na próbę z Allegro,ręka boska mnie strzegła;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie temu się tyle osób zraża do stemplowania ;D Ale chociaż dobrze że płytki są fajne, bo tak nawet 8 zł szkoda ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Wiesz co, jeszcze nie wiem ;D Na razie czekają na swoją premierę ;D

      Usuń
  11. Dobrze, że nie zaczęłam stemplowej przygody z 'tym czymś' xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zaczęłam stemplowanie od płytek Essence, żaden wzór dobrze się nie przenosił :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam to samo, porażka :D

      Usuń
    2. No - i myślałam z początku, że stemplować nie umiem ;P

      Usuń
  13. taki troche niewypał, ale płytki przy najmniej dobrze się odbijają :D

    OdpowiedzUsuń
  14. wzięłam ten zestaw w pierwszej współpracy z bps i mam takie samo zdanie :) stempel jest do kitu, płytki spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hue hue uśmiałam się czytając :) Całkiem niezłe płyteczki za 8 zł, tylko jak ktoś sobie na prawdę na pierwszy raz zakupi takie cudo to się zrazi..

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeju, dać coś takiego dla początkujących to sadyzm, ciekawe czy ktokolwiek z tej firmy użył tego choćby raz. W sensie no te płytki spoko, ale przecież nikt tym zestawem nic nie odbije.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super recenzja :) ja tego nie brałam choć miałam ochotę :) i dobrze bo do dziś bym nie chciała stemplować po takiej próbie z tym czyms a płytki spoczko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. może gdyby był zestaw z innymi wzorami na płytkach to bym się jeszcze skusiła ale tu niestety ale nie wpadł mi ani jeden w oko, wole dołożyć i kupic z BPS lub na aliexpress. Stempel masakra kolor ma piękny ale faktycznie skoro jest jak kamień to tak jak piszesz do kosza sie tylko nadaje

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale się uśmiałam!
    Produkt trochę dziwnie skomponowany, szczególnie nietypowe płytki do typowej (wierzę ci na słowo) podstawki. Ja i tak płytkę kładę na chusteczce/gazecie/papierze jakimś, podstawka by mi się nie przydała. Stempel do kitu, płytki mają wzory nie w mim guście. Ale bym miała wnerw, jakbym sobie takie coś kupiła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie muszę potestować tą podstawkę bo zawsze stemplowałam na ręczniku papierowym.. Zastanawiam się czy lepiej będzie ścierać to z podstawki wacikiem czy żeby sobie wsiąkało w ręcznik papierowy... czas pokaże :)

      Usuń
  20. niestety się nie zgodzę co do opini o płytce, próbowałam je potraktować stemplem z konada i niestety te wrąbki są za duże i nie odbija mi sie to dobrze, praktycznie wcale :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też kupiłam takie, i straszna lipa, tak jak piszesz płytki spoko choć ostre strasznie. Pomyślałam, że do tego stempla można kupić gąbki i może byłby ok, ale nie mogę nigdzie znaleźć więc muszę dokupić sam stempel, bo mój poprzedni się zużył

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam ten zestaw i myślałam, że to mój wrodzony brak umiejętności do zdobnictwa sprawia, że nie potrafię odbić tych wzorków, a to ten stempel taki szajsowy - teraz już wiem i dam tym płytkom jeszcze jedną szansę tyle, że muszę kupić nowy stempel ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Są one dla mnie motywacją do dalszej pracy :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem, więc możesz śmiało zajrzeć za jakiś czas :) Jeśli hejtujesz- miej odwagę się podpisać :)