12 marca 2016

Gotka w tropikach


Hej :) Co tam  u Was? Żyjecie?? :) Chciałabym Wam dzisiaj pokazać 2 lakiery hybrydowe, które nosiłam już dość dawno (jak jeszcze był śnieg, so...) czas najwyższy podzielić się wrażeniami. 


TROPICAL POP
To odpowiednik lakieru z letniej kolekcji Baked, która nawiązywała do tropików :) Kolor odważny i wyrazisty (jak to neonki). Niektórzy lubią takie kolorki latem, ja wolę zimą :) Kolor nie jest łatwy- dałam pod niego białą bazę, a pomimo to musiałam dać z 3-4 cienkie warstwy koloru. Lakier ma dość płynną konsystencję dlatego trzeba uważać przy skórkach i lepiej dać parę cienkich warstw niż 2 grube (bo się zrobią doliny-moreny). Tropical pop jest warty tej odrobiny trudu bo daje po oczach, że aż miło :)



GOTH
Czarny z drobinkami. Jest gęstszy, przez co łatwiejsze jest nakładanie, ale trudniejsze zmywanie (bo brokaty). Bardzo dobrze komponuje się z wieloma kolorami, jest uniwersalny. Nie nosiłam go solo bo mogłoby się zrobić trochę mrocznie, ale chętnie łączyłam go z innymi hybrydami np ze star spangled.



 Po 2 tygodniach noszenia dodałam zwierzęcy wzorek, który oczywiście nie ratował sytuacji odrostowej, ale choćby minimalnie zmniejszył moje wyrzuty sumienia spowodowane ociąganiem z korektą i zmęczeniem materiału. Ja to jednak lubię często zmieniać paznokcie, wzorki, kolorki i choć kocham wygodę związaną z hybrydami to trudno mi je nosić np pełne 3 tygodnie, właściwie musiałabym je robić co 2 tyg, a to jest z kolei często trudne z powodu braku czasu.Ah jak miło by było pójść do kogoś kto by to zrobił za mnie ;)

Podsumowując- oba kolory polecam. Który podoba Wam się bardziej? :>
Pozdrawiam
Sabinka

http://www.orlybeauty.pl/

26 komentarzy:

  1. Ale soczysta ta pomarańczka!
    W tygrysim zestawieniu super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten pomarańczowy! Fajne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten żółtek/pomarańczek :D Takie neonki fajnie wyglądają na bladych dłoniach i zgadzam się że na zimę są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie bardziej na żółty wygląda , ale może to tylko złudzenie ; jakby nie było jest nieźle bije po oczach i jest super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie neon trafia w moje gusta ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wersja bez tygryska jest rewelacyjna :)
    Przypominam o rozdaniu, do zgarnięcia kultowy korektor rozświetlający YVES SAINT LAURENT.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z wzorkiem są mega:)! Zresztą bazowy też jest super, Tropical Pop podobał mi się jak tylko się pojawił w sprzedaży :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam słabość do neonków także mi bardzo pasuje, trudno go przeoczyć, zwraca na siebie uwagę i świeci na imprezie :P

      Usuń
  8. Piękny, szkoda że taki wymagający... a co do hybryd mam tak samo, gdyby ktoś mógł mi je zrobić to siegalabym po nie z chęcią ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny, szkoda że taki wymagający... a co do hybryd mam tak samo, gdyby ktoś mógł mi je zrobić to siegalabym po nie z chęcią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze samo robienie pół biedy, gorzej jak się pojawia odrost i zaczyna wkurzać :P

      Usuń
  10. bardzo fajne połączenie, z jednej strony zimowo - czerń z brokatem, a z drugiej już lato ;) mam teraz przez ciebie ochotę na jakiś wyrazisty kolor, choć rzadko po takie sięgam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O proszę, tropical pop w wersji lakierowej daje radę spokojnie bez białej bazy! Jakoś hybrydy mnie nie kuszą, wolę jednak lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  12. Baardzo energetyczne zdobienie,podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  13. ło matko gdzie żeś była jak Cię nie było ;p ten neonowy podoba mi się bardziej ale chyba by mnie zdarło jakbym musiała 4 warstwy malować xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie byłam albo w szkole, albo w pracy, albo na jodze :D ja mam lampę LED, więc to się szybciutko utwardza :)

      Usuń
  14. Wersja ze wzorkiem jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Łał, jakie fajne połączenie, ten neonek jest genialny :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Są one dla mnie motywacją do dalszej pracy :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem, więc możesz śmiało zajrzeć za jakiś czas :) Jeśli hejtujesz- miej odwagę się podpisać :)