15 marca 2015

NA BOGATO! czyli biżu na paznokciach :)

Hej ! :) Ten tydzień będzie luźniejszy niż poprzednie (mam wrażenie, że trochę Was wymęczyły te kwiatki i ikonami, więc teraz czas na coś odstresowującego). W tym tygodniu możecie popuścić
wodze fantazji. Możecie wyciągnąć wszystkie ozdoby i świecidełka jakie macie- będziemy robić biżuterię na paznokciach! :)


 Miałyście kiedyś tak, że chciałyście dać wiele ozdób/cyrkonii/ćwieków/bulionu, ale ostatecznie stwierdziłyście, że to będzie za dużo i zrezygnowałyście? Nie w tym tygodniu! Teraz możecie poszaleć. Tutaj więcej znaczy lepiej :) No to zaczynamy!

Biżu nails to metoda zdobienia paznokci polegająca na tworzeniu na paznokciach wzorów imitujących biżuterię, kamienie szlachetne itd. Do jej wykonania stosuje się zwykle folię transferową, kolorowe żele, farbki, pędzelki i ozdoby. Zwykle wygląda to tak:
Czarnym żelem malujemy wzór, utwardzamy w lampie, odbijamy folię, a następnie żelem lub hybrydą (najlepiej brokatowymi) robimy w środku "kamyczki", utwardzamy, nabłyszczamy.
ALE
W naszym wypadku zamiast malowania żelem, wzorek możemy narysować klejem do folii (używając cienkiego pędzelka do zdobień), a wnętrze wypełnić kroplą błyszczącego lakieru albo np cyrkonią :)
Dla osób, które nie mają folii- możecie użyć czarnej/złotej/srebrnej farbki lub lakieru. Nic nie musicie kupować, wszystko można czymś zastąpić :)

Przy folii ważne jest, żeby po nałożeniu kleju odczekać ok 1min aż klej zrobi się przezroczysty- dopiero wtedy odbijamy folię. Można też odbijać folię na lakiery, ale gorzej to wychodzi...

My w projekcie poszerzymy sobie nieco obszar działania i do biżu będziemy zaliczać nie tylko zdobienia z folią, ale generalnie wszystkie zdobienia z ozdobami. W końcu nie każdy ma folie, klej itd a jakieśtam ozdoby na pewno tak :) No to do dzieła! W razie pytań- piszcie! :)

INSPIRACJE
[uwaga: wszystkie inspiracje pochodzą z gazet i internetu, zdjęcia nie są mojego autorstwa]
Z folią:





 Bez folii (same ozdoby):


I jak Wam się podoba? Jest PRZEPYCH nie? na bogato! :P
Użyjcie tego co macie. Twórzcie swoje kreacje. 
Bawcie się przy tym dobrze. Bo też o to chodzi w tym projekcie- żeby poznać nowe metody zdobień, popróbować, posmakować, ale też pobawić się tymi technikami.
 Co mi pasuje, a co nie? Co mi się podoba, w czym się dobrze czuję?

Pozdrawiam i życzę owocnej pracy :)




PS. Przypominam, że jutro na moim facebooku będzie lista prac, które już dostałam (mam nadzieję, że nie dałyście się pokonać ikonkom? :>) a we wtorek podsumowanie na blogu.


29 komentarzy:

  1. ja czasem lubie zaszaleć z ozdobami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Juhu! Jak ma być na bogato to będzie :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba muszę trochę zweryfikować swój plan na ten tydzień patrząc po tych inspiracjach ;) super zdobienia, przepięknie wyglądają, będę musiała bardziej zaszaleć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, czy wyszłabym w takich na miasto, ale niektóre są prześliczne! Widzę to: jasne dżinsy, czarny top + biała marynarka/ biały top+ czarna marynarka i... czarne paznokcie z kryształami czy złotymi cyrkoniami. Ohhhhh <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz i można dobrać stylizację do paznokci, nawet do takich :D

      Usuń
  5. Czekałam na ten tydzień :D

    OdpowiedzUsuń
  6. no to zakasamy rękawy i do roboty

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem ciężej niż z bajkami.. ale trzeba spróbować czegoś innego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przestań wcześniej trzeba było malować, operować pędzlem, bawić się z farbkami, a tutaj tylko rzucić parę cyrkonii i gites :D

      Usuń
  8. Az tak bogate zdobienia mi sie nie podobaja, ale co kto lubi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że te przykłady to są takie...skrajne :) na codzień mogłoby to być uciążliwe chociażby przez zahaczanie :P

      Usuń
  9. oj będzie się działo w tym tygodniu;)) u mnie takie ozdoby rzadko goszczą ze względów praktycznych... ostatnio miałam okazję poszaleć na projekt Frambuesy (w grudniu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, a może się skusisz na jakieś zdobienia z folią skoro już ją masz? :> a w ogóle próbowałaś z tym klejem? jest lepiej? :>

      Usuń
  10. Nie pamiętam już kiedy nosiłam tak ozdobione paznokcie :P Aż mam ochotę zrobić taką biżuteryjną stylizację!

    OdpowiedzUsuń
  11. Teraz to już z górki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, też tak pomyślałam, ale potem zobaczyłam przypadkiem na YT filmik z water marble i zmieniłam zdanie :P

      Usuń
  12. Ja dziś maluję ikonki ;) I tak patrząc na inspiracje to w sumie to co ostatnio malowałam i opublikowałam tylko foto jedno na fb by się nadawało :D Ale mam też drugi pomysł więc jak mi wyjdzie to będą dwie propozycje ^ 6

    OdpowiedzUsuń
  13. przesyłam moje spóźnione Icon Nails :P Lepiej późno niż wcale :)
    A biżuterii na paznokciach juz nie mogę się doczekać :) Prace będą piękne :)
    http://madame-misa.blogspot.com/2015/03/projekt-nail-art-icon-nails-design.html

    OdpowiedzUsuń
  14. OMG będzie się działo ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ohoho na bogato juz mi się podoba oby czas, wena pozwoliła a co najbardziej to dzieć :D

    OdpowiedzUsuń
  16. No to sobie poszaleję w tym tygodniu, super! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Są one dla mnie motywacją do dalszej pracy :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem, więc możesz śmiało zajrzeć za jakiś czas :) Jeśli hejtujesz- miej odwagę się podpisać :)