15 października 2015

26. Inspired by a pattern (inspirowane wzorkiem)

Hejo :) Skoro paznokcie inspirowane wzorkiem, to pierwsza myśl- kolorowanki dla dorosłych! :) 
Wzorek z płytki BPS znalazłam w swoim "kolorowym treningu antystresowym", stąd pojawiła się u mnie myśl skąd firmy biorą pomysły na wzorki do płytek. (chociaż możnaby tez spytać, co było pierwsze: jajko, czy kura? Myślę, że kolorowanki jednak.)
Na niewzorkowych pazurkach piękna śliwka z GR nr 28, idealna na jesień <3
Lubicie kolorowanki dla dorosłych?
Gdzie kupujecie? Możecie jakieś polecić? :>
 

14 komentarzy:

  1. Też posiadam w swojej kolekcji taką książkę z kolorowankami do odstresowania się :) Faktycznie pomaga, poza tym są tam świetne wzory! :)

    Ps. Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne!
    ja kolorowanki sobie drukowałam :) i kupiłam kuzynce na urodziny tą "tajemny ogród" i jest cudowna

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo eleganckie mani ;) świetnie dopasowane - teraz czekamy na wersję gdzie oba wzorki będą pomalowane :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ten motyw. Pięknie wygląda, super mani. A teraz krok dalej - pokoloruj wzorek w książce i na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliwkę z GR też mam :) Wzorek idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paznokcie ekstra <3 Ja wczoraj kupiłam swoje pierwsze kolorowanki i już jestem w nich zakochana! W Świecie Książki są w promocji po 5,99 za książeczkę (w środku około 60 stron do pokolorowania) - polecam! Ja wybrałam trzy książki z serii Żywioły Świata - wodę, ziemię i powietrze. W środku są obrazki zwierząt żyjących w danym środowisku. Są piękne - jest duża różnorodność wzorów, od bardzo drobnych i skomplikowanych, po takie dość proste. Wydawnictwo Olesiejuk :)

    OdpowiedzUsuń
  7. moje kolorowanki antystresowe, to stemplowe naklejki właśnie :D potrafię 5h siedzieć i dziubać na folii te drobniusie kwiatuszki i zawijaski :D bardzo podoba mi się wzór, który wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od dawna mam chęć na te kolorowanki, ale wiem, że skończyłyby pokryte bazgrołkami córy, hihi nie miałabym szans się do nich dorwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ha, od razu jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie pomyślałam, że to z kolorowanki! Czyżby "wzory i wzorki"? :D też ją mam :D I uwielbiam kolorować! Mam trzy książeczki, oprócz ww mam "Doodle Invasion" (moja ulubiona!) i "Tajemny Ogród". Planuję też kupić "Enchanted forest".

    OdpowiedzUsuń
  10. korzystam tylko z kolorowanek na telefonie, na zwykłe nie mam czasu :( wzór świetny i świetnie odbity

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Są one dla mnie motywacją do dalszej pracy :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem, więc możesz śmiało zajrzeć za jakiś czas :) Jeśli hejtujesz- miej odwagę się podpisać :)