14 stycznia 2014

Konkurs i mój nowy paznokciowy blog

Nowy rok zaczął się od samych miłych niespodzianek :) Jakiś czas temu brałam udział w konkursie u Love for nails. Co prawda nie wygrałam go, ale zostałam wyróżniona przez autorkę co mnie bardzo ucieszyło i zmotywowało. Dodało mi pewności siebie i było bodźcem do założenia bloga paznokciowego, żeby gdzieś te swoje prace pokazywać.


Takie oto paznokcie wysłałam na konkurs:


Od dawna o tym myślałam, zastanawiałam się nad nazwą, wyglądem itd. Ale przyszedł czas na działanie! Postanowiłam pójść za ciosem. Mam nadzieję, że komuś przypadną do gustu moje paznokciowe stylizacje :) Zapraszam do czytania i komentowania :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Są one dla mnie motywacją do dalszej pracy :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem, więc możesz śmiało zajrzeć za jakiś czas :) Jeśli hejtujesz- miej odwagę się podpisać :)