5 czerwca 2014

Otagowana :)

Hej :) Wchodzę dzisiaj na bloga, a tutaj co ? Nominacja :P Do Liebster Award- czyli dość popularny w blogosferze tag.
 "Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" :)
 Patrycji dziękuję za nominację,bardzo mi miło :)
Na czym to polega ? Należy odpowiedzieć na 11 pytań osoby, która Cię nominowała, a następnie samemu wymyślić 11 pytań i nominować do nich 11 osób. Normalnie nie lubię łańcuszków itd, ale myślę, że dzięki takiemu tagowi możecie się paru rzeczy o mnie dowiedzieć, możemy się troszkę bliżej poznać :) No to dobra, jedziemy z koksem :))

1. Ile czasu w tygodniu poświęcasz na paznokcie?
Zależy od tygodnia (od pracy),ale gdybym mogła to robiłabym to codziennie :)

2. Jaki kolor najczęściej gości na Twoich paznokciach?
Czerwony i fioletowy. 

3. Co Cię zainspirowało do przygody z paznokciami?
 W trakcie studiów poczułam, że to jest coś, co chcę robić, co jest moją pasją i sprawia mi ogromną przyjemność...Więc zaczęłam to robić...często!
4. Czy inspiracją są dla Ciebie inne blogi
Hm trochę tak, ale raczej staram się tworzyć coś swojego. Często mam w głowie jakieś pomysły i tylko szukam czasu i lakierów żeby je zrealizować...
5. Wolisz jaskrawe kolory na paznokciach czy raczej stonowane?
Hmm, może nie aż tak jaskrawe, ale zdecydowanie wyraziste, nie przepadam za nudziakami, czy bladymi, miałkimi odcieniami...

6. Od kiedy prowadzisz swojego bloga?
Od stycznia 2014r.

7. Masz już za sobą współpracę z jakąś firmą?
Nie i jakoś o tym nie myślę...
8. Jaka firma/marka lakierów najbardziej przypadła Tobie do gustu?
Golden rose, seria rich color :) Bo nadaje się do stempli :P

9. Odżywka do paznokci godna polecenia to...?
Eveline 'paznokcie twarde i lśniące jak diament' i '8w1'

10. Kolor lakieru, którego nie lubisz na swoich paznokciach?
Nude (może dlatego, że jeszcze nie trafiłam na takiego, który nie wyglądałby na mnie jak paznokcie topielca). Szaro-buro-brązowawe-sraczkowatozielone, które wyglądają jak grzybica paznokci, a nie jak lakier.

11. No i ostatnie pytanie: Czy jesteś lakieroholiczką? ;)
Hell yeah !! Jestem! :P

Nie nominuję nikogo ponieważ wszystkie dziewczyny, które chciałam nominować, albo są już nominowane, albo mają już ten tag na swoich blogach (sprawdziłam) więc ni ma komu wymyślać :P
Jakby ktoś chciał to niech się zgłosi, mogę go przepytać :P Albo jeśli ktoś miałby do mnie jakieś pytania to śmiało! Nie bójmy się zadawać pytań :P Pamiętajcie- nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi :D
A na koniec chcę Wam pokazać  coś nad czym będę pracować dziś wieczorem. Mała zajawka :) żeby nie zostawić Was całkiem bez paznokci w tej notce :) 
Pewnie część z Was widziała to już na moim fejsie, ale jakby kogoś ominęło^^


Jesteście ciekawe efektu na wszystkich paznokciach ? 
Lubicie tagi? A może macie jakiś godny polecenia?

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Są one dla mnie motywacją do dalszej pracy :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem, więc możesz śmiało zajrzeć za jakiś czas :) Jeśli hejtujesz- miej odwagę się podpisać :)