16 czerwca 2014

Mądre dziewczyny mają więcej!

Tylko czego ? :P szczęścia? rozumu? hajsu? :P
 Lepiej być mądrym czy głupim ? Czy ma się jakiś wpływ na to czy jest się głupim czy mądrym ? Poniekąd się ma (edukacja), ale tak genetycznie, czy będąc inteligentnym można zadecydować, że "wolę być głupim" i się nim stać? hm w sumie można się sponiewierać samemu- alkohol, używki, spędzanie połowy życia siedząc przed kompem grając w gry, życie przed telewizorem oglądając ambitne programy typu "świat wg kiepskich" czy "trudne sprawy" ;) <telewizja ogłupia!>
 garbage in, garbage out! No dobra, więc można zgłupieć samemu..ale czy warto? Podobno głupi ludzie żyją dłużej (głupi ma szczęście) i rzadziej schodzą na zawał :P no jakiś plus jest :) Ale hmm...
Twórczynie marki odpowiadają na to pytanie swoją nazwą. Smart girls get more ! :)
I po tym przydługim wstępie nastanie część właściwa posta czyli recenzja lakieru tej oto marki :)
Cóż mogę o nim powiedzieć: małe to, ale zadziorne (jak ja :P) Jest to czerwony, metaliczny lakier z brokatowymi, opalizującymi drobinkami...
Recenzja smart girls get more #148
Pojemność: 5,5ml (prawie potrzebowałam lupy, żeby to odczytać z opakowania:)
Konsystencja: nie za rzadka, nie za gęsta, idealna do malowania.
Krycie: 2-3 warstwy (ja dawałam czerwony lakier pod i na to jedną warstwę tego)
Wysychanie: dobre
Zmywanie: trochę się trzeba namachać
Dostępność: i to jest dobre pytanie. Na stronce firmy nie można się tego dowiedzieć, ale z mojego małego śledztwa wynika, że te lakiery można dostać w sklepach typu textil market. Jak wiecie gdzie jeszcze to piszcie, sama jestem ciekawa
Cena: ok 4 zł
Ogólne wrażenia: jestem na tak !!  Lakier pięknie się mienił na paznokciach i trzymał się 3 dni beż żadnego odprysku- później sama zmyłam. Na początku podeszłam do niego sceptycznie, bo po 1-2 warstwach na goły paznokieć były prześwity i jakoś tak niezbyt. Ale jako toper położony na czerwoną bazę spisał się świetnie- przyda mi się do ożywienia paru zdechłych różów/czerwieni, które mam w swojej kolekcji a solo wyglądają niezbyt...

Parę zdjęć maleństwa: (nie, nie dziecka, ani kota- lakieru :P)




Miałyście styczność z tymi lakierami? jeśli tak to gdzie je kupujecie? :)
No i najważniejsze pytanie... Lepiej być mądrym czy głupim? :D

Aa ciągle o tym zapominam- mam instagrama ! Jak chcecie to wpadajcie :P
Zapraszam :)
 http://instagram.com/sabi_nails_pl

18 komentarzy:

  1. Bardzo ładny jest :) u mnie są w textil markecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba nie mam blisko żadnego textila, albo nie wiem, że mam :P

      Usuń
  2. Dokladnie mozna je dostac w Textill Market np w Gliwicach ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwien piekna sle osobiscie wybralabym bez drobinek ;) ale u Ciebie rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) no ja w sumie rzadko używam lakierów z drobinkami, ale ten mi się spodobał :)

      Usuń
  4. ładniutki ;) mam dwa lakiery z tej firmy + top z brokatem ;) ja dostałam jako nagrodę za konkurs paznokciowy, ale widziałam je właśnie w Textil markecie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szalejesz ostatnio w tych konkursach :) zazdro! :P

      Usuń
  5. Miałam u siebie Textil Market ale go zamknęli i szczerze to nie widziałam tych lakierów tam spytam koleżanki bo ona tam pracowała :) co do lakierów to niezbyt mnie zachwyciły miałam okazje je poznac poprzez wygrana na ich fb. Zawiodłam się ich kryciem i czasem wysychania ale spróbowałam i wiem że ich nie kupie. Poza tym 4zł za tak małą buteleczke to wole dołożyć zł i kupić sobie Golden Rose o niebo lepszą marke :) co do tego czy lepiej być głupim czy mądrym to wygląda na to że jestem mądra bo nie mam szczęścia w życiu więc głupia nie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, ja próbowałam niedawno drugiego i jest do kitu :( słabo kryje, długo schnie, dosłownie takie płaty lakieru mi odchodziły przy wolnym brzegu... wytrzymał jedną dobę... Pewnie ten jest lepszy bo ma drobinki i się trzyma...

      Usuń
  6. faajny jest! ;) chociaż nie przepadam za takimi odcieniami to te drobiniki mi się spodobały

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się kolor, wykończenie już niekoniecznie. Wolę te kremowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to już kwestia gustu, co kto lubi :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Są one dla mnie motywacją do dalszej pracy :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem, więc możesz śmiało zajrzeć za jakiś czas :) Jeśli hejtujesz- miej odwagę się podpisać :)