20 maja 2014

WYNIKI ROZDANIA

Hej ho! Przybywam do Was dzisiaj z wynikami mojego rozdania!

Chciałam wszystkim serdecznie podziękować za udział w zabawie.
Powiem szczerze, że jest trochę roboty z liczeniem zgłoszeń i sprawdzaniem linków, no ale.. najważniejsze że się udało. Zdecydowała oczywiście maszyna losująca:)
Jesteście ciekawi kto wygrał? :P




Nie będę Was dłużej trzymać w niepewności.
Zwycięzcą rozdania jest....


Gratuluję  ! I proszę zwyciężczynię o wysłanie mi maila z danymi do wysyłki na adres sabinaziob@gmail.com
Na maila czekam 3 dni, w przypadku jego braku wylosuję następną osobę
 (choć mam nadzieję, że nie będzie takiej konieczności :)
Pozdrawiam :)

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Są one dla mnie motywacją do dalszej pracy :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem, więc możesz śmiało zajrzeć za jakiś czas :) Jeśli hejtujesz- miej odwagę się podpisać :)