5 lutego 2014

Recenzja Miss sporty

Hej :) Przychodzę dzisiaj do Wasz z recenzją lakieru, który ostatnio sobie sprawiłam w poszukiwaniu ładnego żółtka. Zapraszam!




Nazwa: i kolor: miss sporty żółty
Buteleczka: mała okrągła
Pędzelek: gruby (czasem nawet za bardzo) z postrzępioną końcówką
Konsystencja: bdb
Wysychanie: normalne, dobre
Zmywanie: bez problemu
Dostępność: bardzo dobra. w każdym rossmanie
Cena: 4zł w tesco :)





Krycie: 2 warstwy (przy ciemniejszych kolorach wystarcza nawet jedna):

(przy jednej warstwie widać prześwity i niedociągnięcia mimo że starałam się nakładać grubo)
2 warstwa: 


 No i wykończenie z topem:


Uwagi: Lakiery miss sporty mają ładne kolory i dobre krycie, jednak czasami pędzelek bywa irytujący - jest za gruby żeby pomalować np mój mały palec i nie wyjechać na skórki) a do tego ma takie postrzępione włosie- starasz się pomalować równo, a i tak gdzieś wychodzi jakiś babol:) Ogólnie bardzo lubię te lakiery, a szukałam takiego żółtego bardziej cytrynkowego niż miodowego  i ten się sprawdził doskonale w tej roli :)


 PS. Pewnie zauważyłyście, że paznokieć na małym palcu jest grubszy niż reszta. Why? Po ściągnięciu żeli strasznie źle mi się ułamał i nie dało się go ani zakleić ani obciąć (za głęboko), więc nałożyłam na to miejsce warstwę żelu, bo złamanie mogłoby być baaardzo bolesne.
Także wybaczcie mi tego małego grubcia :)
Jak Wam się podobała moja pierwsza blogowa recenzja? Może być ? :)
Pozdrawiam serdecznie :)


4 komentarze:

  1. Czekamy na więcej ciekawych recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bez obaw, na pewno się takie pojawią :) już do mnie idzie paczuszka z allegro <3

      Usuń
  2. Bardzo ciekawa i przydatna dla każdego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ładny ten żółtek i fajnie, że dobrze kryje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Są one dla mnie motywacją do dalszej pracy :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem, więc możesz śmiało zajrzeć za jakiś czas :) Jeśli hejtujesz- miej odwagę się podpisać :)